1. Hello, have you changed your nickname on A801 and want to change it here as well? Contact your community minimod about it.
    Dismiss Notice

[Tartışma] Batıl İnançlar

Discussion in 'Konu Dışı' started by Maniaqx1, Nov 12, 2017.

  1. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    İnanır Mısınız ?

    En Büyük Örnekleri : Burçlar,Fallar

    Mesela Sağ El Kaşındığında Para gelecek Sol El Kaşındığında Para Gidecek
    Sağ Kulağımız Çınladığında Birisi Bizden İyi Bahsededer , Sol Kulağımız Çınladığında Kötü ..


    Gibi Gibi Bir Çok Batıl İnançlara İnanır Mısınız ,İnanmaz Mısınız , Neden , Mantıklı Mı , Neden İnanmazsınız,Günlük Hayatta Hangileri Karşınıza Çıkar [Verdiğim Örnekler Harici Birçok Var Zaten]

    Bir İnsanı Burcuna Göre Yargılar Mısınız,Falınızda Çıkan Şeyler Hiç Gerçekleşti mi ?


    Bunlar Aklıma Şimdilik Gelenler. Daha Farklı Sorular-Cevaplarınız Varsa Beklerim...
     
    #1 Maniaqx1, Nov 12, 2017
    Last edited: Nov 13, 2017
    Fbbtk and Atlg like this.
  2. Nazocanxd

    Nazocanxd Anvil God's Follower
    AnvilGod's Follower (Lv: 5)

    Joined:
    Feb 14, 2017
    Messages:
    2,512
    Likes Received:
    1,991
    Ben batıl inançlara hem inandığım nokta var hem de inanmadığım nokta. Mesela kedilerin 9 canlı olduğuna inanmıyorum ama dilek ağacına dilek tutuyorum. Ve insanlarıda burçlarına göre yargılamam sonuçta ben ikizler burcuyum ben milleti yargılayacaksam onlar beni parça pinçik eder XD
     
    Maniaqx1 likes this.
  3. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    işine geldiği yerde inanıyorsun yani XD
     
    Nazocanxd likes this.
  4. Nazocanxd

    Nazocanxd Anvil God's Follower
    AnvilGod's Follower (Lv: 5)

    Joined:
    Feb 14, 2017
    Messages:
    2,512
    Likes Received:
    1,991
    Galiba aynen işime gelen yerlerde batıl inançlara inanıyorum :D
     
    Maniaqx1 likes this.
  5. Atlg

    Atlg Rookie

    Joined:
    Sep 28, 2017
    Messages:
    67
    Likes Received:
    790
    Batıl inançlara inanmam da burçlar bazen tutabiliyor ya
     
    Maniaqx1 likes this.
  6. Pegasusxox

    Pegasusxox Elisah's Devoted
    Devoted to Elisah (Lv: 2)

    Joined:
    Feb 15, 2017
    Messages:
    920
    Likes Received:
    3,090
    Burçların genel olarak doğru olduğuna inanıyorum fakat ikizlerse şerefsizdir, teraziler dengesizdir gibi direk yargılamıyorum yani ki bu açıdan şanssızım iki ikizler ve bir aslan burcuyla aynı evde yaşıyorum. Günlük aylık yıllık yorumlar hiçbir şekilde inanmıyorum

    Fal içinse bazı falcılar gerçekten doğru görebiliyor ama onların cinleri falan oluyor öyle değişik şeyler

    Uğurlu sayılan nesnelerin gerçekten uğurlu olduğundan değil insanların öyle sanıp kendini daha iyi hissettiğinden dolayı işe yaradığını düşünüyorum yani olay tamamen psikolojik

    Kulak çınlama olayları tammmmamiyle saçma geliyor bana
     
    Tantemeri and Maniaqx1 like this.
  7. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    Aynen Tutabiliyor Ama Pegasusxox in dediği gibi insanların bazı burçlara karşı önyargısı bana da saçma geliyor
    tam olarak benim düşüncelerimle aynı
     
    Pegasusxox and Atlg like this.
  8. Ovliexa

    Ovliexa Shaman

    Joined:
    Feb 19, 2017
    Messages:
    284
    Likes Received:
    425
    ya zaten bir şey anlatılınca kendi hayatımızla özdeşleştirmeye çalışıyoz

    hayatında herkes mutsuz olmuştur falcı diyo ki bu aralar biraz mutsuzluk var diyo sen de içinde böyle düşünüyon aa evet şu olmuştu şuna kırığım nasıl da görüyo baksana falan dingo gibi inanıyosun saçmalıktan ibaret batıl inançlara saygım yok

    sonra diyo ki bir mutluluk görüyorum diyo zaten her gün en az 1-2 şeye mutlu oluyoruz ona da enayi gibi inanıp aa bunu da bildi falan diyoz içimizden
     
    Nazocanxd likes this.
  9. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    Haklı Bir İsyan Bence
     
  10. Ovliexa

    Ovliexa Shaman

    Joined:
    Feb 19, 2017
    Messages:
    284
    Likes Received:
    425
    yok cin geliyomuş kulağına fısıldıyomuş falan
    cidden komik gelmiyomu sizede
     
  11. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    öyle deme geliyor fısıldıyor sonra zengin oluyorsun ordan cumhurbaşkanı oluyorsun felan sakdnqnwkjeqwnkeqw
     
  12. Nazocanxd

    Nazocanxd Anvil God's Follower
    AnvilGod's Follower (Lv: 5)

    Joined:
    Feb 14, 2017
    Messages:
    2,512
    Likes Received:
    1,991
    Eğer bir gün uyku felci geçirirsen kısa süreli o inanca sahip olabilirsin
    E: Uyku felci bilinen adıyla karabasan
     
  13. Ovliexa

    Ovliexa Shaman

    Joined:
    Feb 19, 2017
    Messages:
    284
    Likes Received:
    425
    mehhhh

    burçlara da inanmıyorum ne yani ne zaman zigot olduğum karakterimi falan mı belirliyo ne uydurma şeyler var ya

    benim karakterimi belirleyen doğduktan sonra beni etkileyen sosyal olaylardır bu konuda bilgim yok ama 1 şubatta doğdum diye bu kadar zeki ve güzel olmadığımı biliyorum bunun nedeni tamamen genlerim yine kendimi övdğm tşkürler

    not: azcık cingöz olun arkadaşlar bu dünyada fake hesap açıp sevgililerine kira ödeten insanlar var
     
    Maniaqx1 likes this.
  14. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    tabiki tamamen psikolojik yani işime gelirse bende inanırım açıkça :)
     
  15. Pegasusxox

    Pegasusxox Elisah's Devoted
    Devoted to Elisah (Lv: 2)

    Joined:
    Feb 15, 2017
    Messages:
    920
    Likes Received:
    3,090
    Ya orası öyle de

    Birinde mesela keçi inadı var her seferinde mi Koç çıkar, bi delilik değişiklik hep mi kova çıkar, aşırı duygusal bi insan hep mi balık çıkar ya deliriyorum

    Bunların dışında burçlar kendini savunmak için güzel bahane oluyorlar mesela biri buna üzülünür mü diyince yükselenim balık diyorum susuyorlar mükemmel

    Edit: öyle bir şey yapmıyorum örnek verdim
     
  16. Ovliexa

    Ovliexa Shaman

    Joined:
    Feb 19, 2017
    Messages:
    284
    Likes Received:
    425
    böyle başımızdan bir olay geçince sürekli gizemli bir şey arama isteğimizden kaynaklanıyo bence o

    bilinç altımızda zaten nerdeyse her türlü yaratık olduğu için (teşekkürler korku filmleri) çok aşırı fantezi bir şey değil bence bu karabasan olayı falan

    bilmiyorum ben hani bunları farkına vardığım yaştan itibaren karanlıktan sessizlikten asla korkmam evin içinde
     
    Maniaqx1 likes this.
  17. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    güzel bir noktaya değindin evet bence de saçma
     
  18. Ovliexa

    Ovliexa Shaman

    Joined:
    Feb 19, 2017
    Messages:
    284
    Likes Received:
    425
    ek bilgi:
    gece 2'de gelen tuvalet isteğiyle uyanma ama korkudan tuvalete gidememe ve idrarın yaptığı itişi durdurmak için kasılırken yapılan atp israfı ve o anda gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken beyninin yaptığı karbonhidrat tüketimi daha sonra kalkıp tüm ışıkları yakarak tuvalete 100 km/s ile koşup odaya giderken aynı süratle geri gelip ışıkları kapatma sırasında salgılanan adrenalin tüm bu batıl inançlardan kaynaklanır
     
    Nazocanxd likes this.
  19. Maniaqx1

    Maniaqx1 Forum Expert

    Joined:
    Nov 11, 2017
    Messages:
    100
    Likes Received:
    477
    Ben Gece Kalktığımda O Tuvalete Gitmeden Yatmam xd [korkarım da korku filmleri saolsun]
     
  20. Lamay

    Lamay Anvil God's Follower
    AnvilGod's Follower (Lv: 2)

    Joined:
    Feb 14, 2017
    Messages:
    827
    Likes Received:
    716
    ikizler burcuyum genel olarak ikiyüzlü sinsi değilim
    adamına göre gerektiği yerde olurum tabi orası ayrı