1. Hello, have you changed your nickname on A801 and want to change it here as well? Contact your community minimod about it.
    Dismiss Notice

The NL Helpers

Discussion in 'Nederlands' started by Jordy#0010, Sep 24, 2016.

1. Jordy#0010

Jordy#0010 AG Admin
    AG Administrator AG Minimod Helper Module Team A801 Sentinel

Wat zijn de Helpers?
    Helpers zijn mensen die de spelletjes van Atelier801 spelen net als jij, alleen deze spelers hebben zich vrijwillig aangemeld om andere spelers te helpen.
    Helpers hebben geen 'moderator krachten' ze kunnen je niet muten of verbannen, ze zijn ook geen stafleden. (Als ze beweren van wel, meld het dan direct aan een NL Helper Leider)
    We helpen je als je Sjamaan bent op Transformice, hoe je een vlag verovert op Fortoresse, hoe je bommen plaats in Bouboum en hoe je een hogere score kan halen op Nekodancer.

Wie zijn de Helpers?
    Bumpybone
    Distances

+Goondad
    Holmenkol

Jordynl Team Leider Assistent
    Lemodile
    Lisaaxx Team Leider
    Cheeselicious
    Zoefke

Klik hier voor een volledige lijst van alle NL Helper leden.

Hoe is het idee ontstaan?
    Het idee is bedacht door de speler How op 12 september 2012.
    Later is How gestopt en hebben Sabusha en Minkee de helpers overgenomen.
    Ook Minkee en Sabusha zijn gestopt en nu ligt het lot van De Helpers in de handen van Haruhitastic, Ratacp en Shambelbabel.

Hoe bereik ik een Helper?
    Hou er rekening mee dat de lijst niet altijd even accuraat is, er zijn de laatste tijd wat problemen met de stabiliteit van het systeem.
    1. Als je in-game bent kan je "helperslist nl" verluisteren/whisperen naar CFMbot.
    2. Ja kan ook je internet browser gebruiken, http://cheese.formice.com/helpers/online.
    We hebben ook een chat aangemaakt voor jullie. /chat help Om te zien wie er online zijn in die chat, typ je /who

Hoe word ik een Helper?
    Je wordt pas een helper als je kan bewijzen dat je er geschikt voor bent, dit houdt in dat je spelers helpt wanneer ze ergens moeite mee hebben, vaak het forum bezoekt en laat zien dat je goed met andere spelers kan opschieten.
    Wanneer de sollicitaties open zijn, kan je de vragenlijst hieronder invullen en doorsturen naar een NL Helper Leider.
    Sollicitatie formulier (open)

Mini FAQ
    Ik heb een klacht over een helper.
    Zorg ervoor dat je voldoende bewijsmateriaal hebt en meld het bij een NL Helper Leider.
    Een helper heeft mij gemuted/verbannen zonder enige reden.
    Tenzij de helper een moderator was, is dit niet mogelijk, helpers hebben geen "moderatie krachten".
    Ik heb een klacht over een NL Helper Leider.
    Rapporteer je klacht bij een internationale Helper leider: Haruhitastic, Ratacp of Shambelbabel.
    Een helper kon mijn vragen niet beantwoorden, moet hij/zij niet ontslagen worden?
    Nee, helpers zijn mensen en geen robots. Sommige helpers weten meer dan de ander helpers.

Referenties
    Ons topic op Atelier801.com
    Het internationale helpers topic

#1 Jordy#0010, Sep 24, 2016
    Last edited: Feb 14, 2017